nedelja, 21. oktober 2012

Veliki vrh (2114 m)

Tokrat sva se odločila za bojda malce manj obiskan vrh v Grintovcih. "Žal" Veliki vrh leži v neposredni bližini Ojstrice (2350 m), ki kraljuje nad tem delom gorovja, tudi po številu obsikov, ne samo po lepoti.

Do planine Podvežak (1564 m) sva se pripeljala po dolgi, a razmeroma dobro vzdrževani makadamski cesti. Mimo pastirske koče, odkoder se odpre čudovit razgled proti Rogatcu (1557 m), Lepenatki (1425 m) in Kranjski rebri (1435 m), jo mahneva strmo v gozd. Kmalu po Inkretovem studencu se pot proti Velikemu vrhu odcepi od poti proti Korošici, ki leži pod južnim ostenjem Ojstrice. Do Praga (1870 m) slediva poti, ki dalje pelje na Moličko planino, midva pa zavijeva desno proti planini Ravne in Velikemu vrhu, ki ga po prijetni poti obkroživa vse do Sedelca (1840 m). Tu zavijeva levo in se najprej med rušjem, višje pa po precej razbitem svetu povzpneva na Veliki vrh. Nagrajena sva s čudovitim razgledom, mirom, mehko travo in toplim soncem.

Po dolgem uživanju, se spustiva do Praga, po poti, ki naravnost z vrha pelje na Moličko planino. Med povratkom se še osveživa pri Inkretovem studencu in pohod polna novih vtisov skleneva na izhodišču. Kdor ni imun na lepote narave, no na tej poti zelo užival.
Planina Podvežak (1564 m) v jutranjem soncu

Najin cilj za danes - Veliki vrh (2114 m)