petek, 10. maj 2013

Stenica (1091 m)

Danes sem grizel kolena na Stenico, saj je pot iz Vitanj na enem delu resnično strma. Dober hrib za nabiranje kondicije, v dolino pa sva se vrnila še ravno pravi čas, da naju ni ujela nevihta.

Vitanje

mimo Starega gradu

sosednji Paški Kozjak


2 komentarja:

  1. Lepo,tole pot sem si lani ogledoval ko sem bil na Paškem Kozjaku....si pa hiter(objavo mislim).Sem tudi jas bil danes na enem pohodu malo daljšem in tudi vedno pogledoval v nebo kdaj bo zagrmelo pa boljši fotič je doma ostal ker sem se tako hitro odločil za pot,pa zemljevid...tako da samo tisto kar je ostalo v glavi od buljenja v Geopedio.Ne moremo pa nič ko nam vreme kroji čas.

    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, vem kaj misliš... Ampak ko sem enkrat že v naravi, mi je vse prav, tudi če me dobi dež. Vzamem v zakup :) Sam sem pa s poti na Stenico ob pogledu na Paški Kozjak obujal spomine na tisti travnik / pašnik pod Basališčem, ki je idealen za kak piknik iz nahrbtnika :)

    Odkar imam malo boljši telefon, fotoaparata sploh ne nosim več s sabo.

    Sicer bi pa bilo fino, če bi omogočil komentiranje na svojem blogu! Razmisli, sem te že parkrat hotel kaj vprašati, pa nisem mogel... :)

    OdgovoriIzbriši